Opcje widoku
Powiększ tekst
Powiększ tekst
Pomniejsz tekst
Pomniejsz tekst
Kontrast
Kontrast
Podkreślenie linków
Podkreślenie linków
Deklaracja dostępności
Deklaracja dostępności
Reset
Reset

Galeria

Ikona facebook Ikona Instagram Ikona BIP

Fitness dla dorosłych

"Fit" - oznacza w tłumaczeniu z języka angielskiego znajdować się w szczytowej formie poprzez odpowiedni trening. Jednak to tłumaczenie okazuje się być niewystarczające, ponieważ przyjęło się już ogólnie określanie tym pojęciem stylu życia, sposobu na zdrowe, higieniczne i pozytywne w sensie psychologicznym funkcjonowanie człowieka. Pełna definicja brzmi:

 

"Fitness" - to dynamiczny stan (system) poszukiwań dobrego samopoczucia z punktu widzenia psychologicznego i socjologicznego, w połączeniu z dążeniem do osiągnięcia maksymalnej (dla jednostki) sprawności fizycznej  - poprzez różnorodne formy ruchowe dostosowane do możliwości, gustu, oczekiwań tej jednostki, która tym samym bierze znaczną odpowiedzialność za funkcjonalne doskonalenie własnego organizmu.

 

Ćwiczenia fizyczne, nie tylko korzystnie wpływają na nasze mięśnie i kondycje, są one ważnym czynnikiem zapobiegającym wielu chorobom takim jak:

  • otyłość,
  • miażdżyca,
  • osteoporoza,
  • cukrzyca,
  • zawał i udar mózgu.

 

Niestety nie wszyscy możemy trenować. Są jednak schorzenia i dolegliwości, które nakazują wyeliminować ćwiczenia fizyczne:
* stany pourazowe
* stany pooperacyjne
* wysoka gorączka
* przy urazach narządów ruchu
* ciąża
* karmienie piersią
* choroby kręgosłupa
* choroby infekcyjne
* choroby nowotworowe
* choroby serca
* choroby układu krążenia
* wady wzroku, głęboko rozwinięta krótkowzroczność lub dalekowzroczność
* choroby przebiegające z zapaleniem stawów

 

NASZA OFERTA

  1. TBC (TOTAL BODY CONDITIONING)- kompleksowy zestaw ćwiczeń obejmujący  wszystkie partie mięśniowe ciała z przyborami (gumy, hantle),
  2. B-N-P - zestaw ćwiczeń na brzuch, nogi, pośladki,
  3. Fit-Dance - choreograficzny układ ćwiczeń tanecznych o wysokiej  intensywności, kształtujący wytrzymałość organizmu,
  4. Dance - taniec w różnej postaci; od czarnych rytmów hip hop przez  muzykę dance;świetny trening aerobowy + dobra zabawa,
  5. Latino - oryginalne choreografie oraz muzyka latynoska, doskonały trening wytrzymałościowy angażujący mięśnie całego ciała; wyrabiasz poczucie  rytmu; nabierasz gibkości i wdzięku,
  6. Strething - ćwiczenia rozciągające i relaksacyjne,
  7. STEP - ćwiczenia o charakterze aerobowym z wykorzystaniem platformy (stepu).

 

Czego można się spodziewać:

  • WYSOKIEGO POZIOMU ĆWICZEŃ
  • KOMFORTU ĆWICZEŃ
  • KLUBOWEJ ATMOSFERY

ZAJĘCIA PROWADZI INSTRUKTOR MONIKA CHOJNOWSKA

ZAJĘCIA ODBYWAJĄ SIĘ W KAŻDY PONIEDZIAŁEK W GODZINACH OD 18:30 DO 19:30

                                                               ŚRODA W GODZINACH OD 18:00 DO 19:00

                                                               CZWARTEK W GODZINACH OD 19:00 DO 20:00

ZAJĘCIA PROWADZI INSTRUKTOR ANNA BODNAR FILIA BIBLIOTEKI W WYCZECHACH

ZAJĘCIA ODBYWAJĄ SIĘ W KAŻDY WTOREK I CZWARTEKW GODZINACH OD 19:00 DO 20:00

Data dodania: 2018-12-04 10:14:06
Data edycji: 2024-05-20 18:56:26
Ilość wyświetleń: 1683

Przetargi

Przejdź

Multimedia

Przejdź

Galeria

Przejdź

ŚWIETLICE WIEJSKIE

Przejdź

Nasi Partnerzy

Dzieje chemii i przemysłu chemicznego biegną dalej naprzód! W tej dziedzinie nie ma ani stacji końcowej, ani stanu nasycenia, ani skrzepnięcia fali wielkiej ewolucji.

Eugeniusz Kwiatkowski
Opcje widoku
Powiększ tekst
Powiększ tekst
Pomniejsz tekst
Pomniejsz tekst
Wysoki kontrast
Wysoki kontrast
Deklaracja dostępności
Deklaracja dostępności
Deklaracja dostępności
Resetuj ustawienia
Bądź z nami
Aktualności i informacje
Biuletynu Informacji Publicznej
Logo Facebook
Facebook
Biuletynu Informacji Publicznej